My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Oh boy you make me feel so oh boy you really turn me on boy and I don't know what you do

Publicerad 2012-09-30 11:17:31 i Dagens make up,

Jaha går lite upp och ner nu va? händer en hel del här. Det är kalas hit och dit och middagar här och där men de är ju trevligt när de händer lite i livet. Såhär såg jag ut igår när vi firade veve som fyllde 21 år. Så störigt var det dock för jag fick till de perfekta läpparna så satte jag på lipsealern från MUS, det funka uppenbarligen inte på detta läppstiftet för de bara drog ihop sig och blev kornigt som ni ser på bilderna. Istället för att hålla stiftet på plats utan att färga av sig blev det snarare tvärt om och det sluta med att jag fick ta av det och göra om i all hast så det blev inte lika bra. Gör om gör rätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela