My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Señiorita I feel for you

Publicerad 2012-09-08 18:17:00 i Dagens make up,

Suck nu börjar verkligen hösten komma! Har redan invigt min nya vinter jacka...... Det är sorgligt faktiskt med tanke på att vi inte haft någon sommar typ! Kul är det ju att Halloween närmar sig :P Och kul är det att jag nu när jag har jobb har beställt liiiiiiiiite smink till :D schhhhhh säg inte det till någon ;)
 
Tänkte jag skulle ge mig på att köpa vax osv och försöka sminka sår om de kan va något folk vill se? Om inget annat tänkte jag för min egen skull ;)
 
Nej nu kom jag av ämnet! Denna sminkningen är till alla señiortias som fortfarande kanske har det lite varmt och ska ut på en LOCO kväll ikväll/ lite burlesque look. Oj oj OJ! Min Spanska börjar bli bra va? :P ÅÅåååå jag vill till Spanien... Jag vill från den är j**la hålan över huvud taget igen, trivs inte här längre direkt :/ Ursäkta språket!
 
Men nu hände det igen! Det jag ville säga är att läpp pennan Russian och läppstiftet China red från MUS är skit bra till att få sånna här riktigt snygga intensivt röda läppar och är ett måste i sminkbyrån för min del :P och jag behöver en till haha:D
 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela