My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Wiie äntligen :)

Publicerad 2012-09-22 12:35:00 i My makeup,

Äntligen har mitt andra packet kommit från Tick Tock och precis som förra gången var sakerna jätte fina och precis som förra gånger ger inte bilderna dom rättvisa :D Här är lite bilder på hur ögonskuggorna såg ut, jag beställde nämligen ett lipgloss också som var riktigt coolt men de kommer senare.
 
På bilderna är det först med primer sen utan, skuggorna i sig är jätte fina utan primer men eftersom det är puderskuggor håller dom sig längre på locket med primer!
 
Från vänster: Clepsydra, Showtime, Tempus fugit
 
Från vänster: Midlife crisis, Midnigh t magic, Deadly nightshade
 
Från vänster: Pocket watch, Awkward moment, Age of the dragon (fick man på köpet och det tacker jag verkligen för ",), Witching hour
 
Alla skuggorna utan primer (och lite avslitna :P), fina va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela