My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

All I wanna do is BANG BANG BANG BANG!

Publicerad 2013-04-23 16:53:00 i Dagens make up,

 
Matchande min nagler som jag visade i förra inlägget hade jag denna makeupen i lördes när vi skulle på middag hos Olivers kusin och hans käresta. Gud jag kan säga att det inte är kul att sminka sig när man är jääääääätte förkyld! Rinniga ögon, torr skrovlig näsa, röd näsa, stora påsar under ögon och en huvudvärk som bara vill gå och lägga sig igen. Men envis är man ju och jag är en människa som inte vill missa något så det var bara att bita ihop och göra sig klar! Men bra blev det ju och jag fick till de där kattögonen jag ville ha med lite skugga under ögat för att gömma de snygga blå/röd, svullna, förkylnings ögonen :)
 
Jag har använt:
Ögon
MUS Eyeprimer Clear
Nelly.se Earth palette (alla skuggorna)
MUS Cake Eyeliner Black
MUS Eyepencil Black
Loreal False Lash Wings Mascara
 
Kinder
MUS Bronze Powder Baked
Peggy Sage ES Rose Oriental
 
Läppar
Lepsyl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela