My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Anastasia Beverly Hills

Publicerad 2013-04-20 10:52:00 i Veckans Wanties,

 
Något som har poppat upp på fler och fler smink tutorials och bloggar är brynprodukterna från Anastasia Beverly Hills, eller ja alla deras produkter för den delen! Men detta är om jag förstår det rätt den nya våta drömmen för alla makeup intresserade, det exklusiva brynkitet med ALLT man behöver för att få ett par snygga bryn. Detta setet innehåller nämligen stenciler, pincett, pensel, borste, after tweeze cream, bryn gel, brynskugga och en bryn highlighter. Jag kan säga att jag har inte provat produkter från detta märket innan men jag vet att jag vill ha typ allt från deras hemsida! Speciellt deras brynprodukter! Ge mig, ge mig, ge mig!
Produkterna är rätt så nya i Sverige men finns att hitta på ställen som Kicks och eleven.se men även på deras egna hemsida www.anastasia.net 
Minus med dessa produkterna är dock priset, dom är faktiskt rätt så dyra och detta All In One Brow Kit kostar $85 men gissar på att det går runt tusenlappen här i Sverige, men smakar det så kostar det och jag är inte känd för att vara den som spottar ut det de billigaste produkterna.
Är inte det märkligt? Kvittar vad det är för sida jag är inne på så fastnar jag alltid för det dyraste, och detta är innan jag ens hunnit se priserna!!! :/ It's my curse..

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-04-21 20:55:15

Det ligger i släkten, tyvärr :-)

Svar: hehe jo det kan jag tänka mig! :) weeei snart åker vi mor! :)
My Make Up Confessions

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela