My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Capri Blue

Publicerad 2013-04-17 18:59:00 i Dagens make up,

Hej hopp allihopa :) Har ni haft en bra dag? Själv har jag färgat fransarna på min kära mormor, fikat med henne, underhållt parasiten jag har till syrra, provar lite nya produkter hos Frida nu och njutit av vårat härliga vårväder! 
Till denna sminkningen har jag använt produkter från Peggy Sage som jag har beställt till mig själv och jag måste säga att jag älska'rt! Riktigt bra produkter för en billig peng!
Hur snyggt är det inte att prova en eyeliner i en annan färg som blå? Och hur kul är det inte att piffa upp den med matchande stenar för att få lite glitter på det hela? :)
 
Jag hara använt:
Ögon
TFSI Lemondrop
Loreal Chrome Shine 165 Golden Rose
Peggy Sage  Eyeliner Semi-permanent Bleu
Blå stenar från Peggy Sage
Fransar från depend
 
Kinder
MUS Bronze Powder Baked
Peggy Sage Eyeshadow Rose Oriental (sååå fin som rouge!)
 
Läppar
Elizabeth Arden 8 hour cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela