My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Don't hate, congratulate!

Publicerad 2013-04-04 14:51:40 i Dagens make up,

Som jag har skrivit innan så har all energi gått åt till att ta hand om familj och mig själv de senaste veckorna och nu börjar det verkligen kännas som om saker och ting har börjat gå uppåt igen. Jag har börjar äntligen se ljuset igen och hoppas bara att det som kan stoppa oss nu är typ stjärnorna! Saker och ting börjar falla på plats igen med en hel del saker att se fram emot, så som en resa till Dublin i slutet av denna månaden :)
Under tiden jag har varit hemma har jag gottat mig i två av Elsa böckerna och måste säga att det är nog de mest inspirerande böckerna jag någonsin läst! Man blir verkligen lycklig när Elsa är lyckligt och man tycker att situationer som är jobbiga för henne är minst lika jobbiga för en själv! Även om Elsa lever i en helt annan värld än en själv känner man igen sig i henne och jag rekommenderar verkligen er till att läsa dessa böcker! Man blir så otroligt peppad att ta sig framåt!
Ville bara tipsa om dessa braiga böcker nu ska jag ut i vårsolen och ner och glufsa i mig lite sushi! :) Mums!
Men jag säger som Elsa, don't hate, Congratulate! Det hjälper inte att störa sig åt andras framgångar, bara glädja med dom!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela