My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Enjoy this moment, 'cause this moment is your life

Publicerad 2013-04-12 15:57:00 i Dagens make up,

Nu är det ännu en gång fredag, man har precis stigit av sin arbetsvecka (för er som har lyxen med ett måndag- fredag jobb) och är redo för en helg med massa kul! Men det är fortfarande fredag och man har varit uppe tidigt och varit på jobbet så orken till att slänga på sig snyggaste maken för kvällens bravader kan vara mindre inspirerande. Mitt tips är då EYELINER! Eyeliner med glitter, eyeliner med färg, eyeliner med kul former!? En eyeliner går snabbt och höjer en alldaglig look på kort tid!
Förra helgen var glittereyelinern dark sapphire min räddning då allt mest bara kändes jobbigt och trist. Även om man bara vill stanna hemma och gräva ner huvudet så kan man ju faktiskt inte göra det för alltid! Och desto mer man är bland folk man tycker om att umgås med, desto snabbare kommer man tillbaka på sina fötter igen. Det och många kramar, många fina vänner, många tårar och ett starkt stöd att vila på, i detta fall var det min fina boyfriend.
Tack till alla er som finns där, I love you!
 
Jag har använt:
 
Ögon
MUS Glittereyeliner Dark Sapphire
Loreal False Lash Wings Mascara
 
Kinder
MUS Bronzepowder Baked
 
Läppar
Nada!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela