My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Garnier Olia

Publicerad 2013-04-26 14:15:00 i Allmänt,

Nu mina vänner ska jag berätta lite om en ny revolutionerande produkt som har kommit ut på marknaden! Är det någon som har provat denna nya hårfärg?
Jag har provat den iaf och som den snåljåp jag är har jag färgat mitt hår hemma själv 95% av alla de gångerna jag har färgat håret. Så när jag fick för mig att jag ville ha mitt hår lite ljusare brun (jag har färgat håret ljusrae själv hemma utan några problem innan) när solen börjar komma fram och göra sitt ville jag hitta det bästa alternativet. När jag började läsa om denna produkt låter det ju oförskämt bra! Massa naturliga ämnen som skulle göra håret himmelsk OCH det stod även att mörkt brunt hår blev ljusare med den färgen jag använde.
 
När jag börjar blanda ihop och fixa ser det väldigt bra ut och luktar inte så mycket, i håret var det bra men när större delen av tiden har gått ser jag ingen skillnad på mitt hår så jag låter det sitta lite extra. När jag väl sköljer ur håret och har låtit det torka visar det sig att det bara är rötterna som har fått någon färg, dessutom är mitt stakars hår strävare än svinto! Jag vet inte hur det är för er del men om det står att mörkt hår ska bli ljusare så ska man väl kunna se någon skillnad? Ja förutom i hårbottnen då! Dessutom har jag aldrig varit med om att håret har blivit strävt, torrt och räligt av att färga det! Snarare tvärt om.
 
Så det var bara att sätta håret på intensiv fuktkur och färga om det mörkt igen. Vilket var tur i sig för jag trivs nog för bra i det mörka men en fet diss åt denna nya hårfärgsom skulle vara så himla amazing för håret!
Ljusare hårbotten men resten av håret förblev mörkbrunt! Snyggt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela