My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Is all that we see or seem, but a dream within a dream?

Publicerad 2013-04-09 17:27:40 i Dagens make up,

 
Oj oj oj nu börjar det äntligen komma makeuper här på bloggen igen för i helgen hade jag äntligen ork och lust för att sminka mig igen. Jag var även och praktiserade för Make Up Store på Åhlens i Malmö vilket gick väldigt bra tycker jag! Jag var där för att hjälpa dom att göra reklam för sin nya minikollektion Volume men även dra kunder till butiken såklart :)
Skit snygg look måste jag säga, älskar produkterna! Det är High Tech Lighter Full moon, CyberShadow Steel, Eyepencil Wave, Lippstick Black Currant  och ett nagellack (som jag tyvärr glömt namnet på just nu men det var blått :P) var av tre av produkterna är helt nya.
Kan meddela att det kommer komma upp inlägg oftare nu igen men att de antagligen kommer vara tidsinställda med tanke på att imorgon ska jag på begravning och Olivers bror och hans Fru är i Hörby så det blir väl att passa på att träffa dom innan dom åker tillbaka till England igen!
 
Jag har använt:
MUS HTL Full Moon
MUS MS Tuch
MUS MS Pollution
MUS Eyepencil Black
MUS Eyepencil Wave (i ögat med skuggan steel ovanpå)
MUS CS Steel (under ögat ovanpå svart penna)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela