My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Loreal False lash Wings Mascara

Publicerad 2013-04-30 17:01:00 i My makeup,

Nu har jag haft denna mascaran i typ en månad så jag tänkte jag skulle skriva och berätta lite om den. Förutom att det är en suuuper snygg hylsa som gör sig fin och utstickande i makeup väskan så är den riktigt bra faktiskt!
Mascaran breder med sin unika borste ut dina fransar mot sidorna och förlänger varje frans likt ett vingslag. När jag köpte den ville jag prova något nytt och eftersom jag alltid köper mascara för att förlänga mina framsar ville jag nu ha mer volym. Inte nog med att jag får fler fransar, då mascaran når ut till de yttra fransarna också och lyfter dom så blir mina fransar betydligt längre. Ju mer du bygger med mascaran desto mer volym och längd får du, likt lösfransar! Amazing!
 
Så jag kan varmt rekommendera denna mascara till er som vill ha det där lilla extra.
Den finns att köpa i alla butiker som har loreal typ som åhlens, hm, cubus, vissa mat affärer osv. och kostar ca 170:-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela