My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Military green and silver stripes

Publicerad 2013-04-23 11:35:00 i Allmänt,

 
Hallöj mina vänner! Idag tänkte jag visa mitt försök till att göra snygga stylade naglar själv, inte så pjåkigt ändå för att vara första gången men inget mästerligt arbete heller direkt :P Rätt passande färg för helgens bravader dock då jag tar mamma och mormor med mig till Dublin :)
Men visst är det miltärgröna lacket snyggt? Det har en matt finish i sig själv som jag tycker är super snyggt, dessutom drog jag på ett extra lager med ett matt topcoat. Lacket kommer från Peggy Sage, strazzen och korset från Ullared och stripesen är rester från mitt försök att sätta på sånna nailart saker (gick mindre bra när jag skulle göra det! :P)
 
Så vad tycker ni? Får jag godkänt för första försöket?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela