My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Röd snuvig näsa?

Publicerad 2013-04-29 16:48:00 i My makeup,

Som ni vet var jag förkyld som attan förra veckan och jag kan säga att min näsa var så torr och högröd att det inte var sant! Min räddning då var denna lilla produkt från make up store som heter neutralizer yellow och det är som en tunnare concealer. Till skillnad från cover all mixen så är denna inte så fet, den är mer tunnare i konsistensen och i flytande form. Det gör att den är perfekt till att täcka den förkylda näsan eller de brända sommar kinderna då den är lite snällare mot huden och är inte lika heltäckande. Det gula är för att neutarlisera det röda och jag själv blandar bara denna lite med min foundation eller BB-Creme för att få ett jämnare och naturligare resultat.
Finns på Make Up Store och kostar 165:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela