My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

You’re on a different road, i’m in the milky way You want me down on earth, but i am up in space

Publicerad 2013-04-26 11:30:00 i Dagens make up,

Här gott folk har vi fredags looken! Jag vill bara börja med att förklara den snygga utväxten, det var ett stort misslyckat försök att färga håret ljusare.... gick sådär va? Men mer om det sen! Vad händer idag? :D Det är fredag och helg igen, händer det något kul för er? Själv är det arbete, träffa Lilja som är on a visit from London i två veckor, umgås med min käraste sen på söndag flyger denna kvinna till IRLAND och Dublin! Guuud jag är så taggad! :) Har aldrig varit på Irland förr och hur kul är det inte att få utforska nya saker?
Som igår när det var roadtrip med pappa, Lotta, Johanna och mannen min som stod på menyn. Riktigt kul! Men hur ofta blir inte spontan besök det? Haha hur snygg var bilden på pappa egentligen som jag la upp igår? :P
 
Nej nu blev det för osammanhängande kände jag, antar att jag är lite speedad bara :) Idag är det blått som gäller... Suuplize! I love! :)
 
Jag har använt:
Ögon
TFSI Lemon Drop
MUS Eyepencil Black
TTC ED Showtime
MUS Cake Eyeliner Black
MUS Eyepencil Wave
Loreal Falselash Wing Mascara
 
Kinder
MUS WP Sahara
Peggy Sage ES Rose Oriental
MUS Bronze Powder Baked
 
Läppar
TTC Lipgloss Fraiday I'm In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela