My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Make love not war, PEACE MAN!

Publicerad 2013-08-07 12:17:00 i Dagens make up,

Som jag antar att alla har märkt så var det ju pride festival för några dagar sedan och då gjorde jag denna makeup som ett atribut. Inga massa färger bara jag naturligt som vill ha fred. Mellan alla, kvittar vilken färg, sexuell läggning eller religon du har. Det handlar att acceptera folk för det dom är bara! För vi är ju från början alla samma och våra kroppar fungerar på samma sätt. Jag säger inte att alla ska älska alla för det är helt ärligt omöjligt, men att vi ska vara i fred med varandra. Vad hjälper hat, våld och krig? Kommer det något gott av det?!
 
Jag hara använt:
Ögon
Skuggor från 88 paletten
Loreal false lash wings mascara
 
Kinder
MUS Blush Nut
MUS Blush Must have
 
Läppar
MUS Lpistick Bare
Maybelline Colorsensationell lipstick 130
MUS Cake eyeliner Brown
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela