My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Afternoon the at fortnume and mason + lite fler bilder från London

Publicerad 2013-02-12 12:39:24 i Allmänt,


Mmmm visst ser det mumma ut? Detta var när jag och mor var på afternoon tea som det så fint heter och detta brukar vara något som är lite finare också och detta var nog inget undantag eftersom vi betalade 250 var för två små scones, en torr kaka och tre små bakelser och en kanna te... Herre gud vi åt ordentliga middagar som vara billigare än detta, men det var kul att prova och det var verkligen super gott! Här är lite andra bilder jag pillat lite med från Camden och när vi var på Harry Potter tjofräsen
"Muggels in their rightful place"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela