My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Divine Eyeshadow Palette från HM

Publicerad 2013-02-15 11:53:00 i My makeup,

Gud när jag köpte denna paletten för 50 spänn gjorde jag det mest för att det var fina färger, jag trodde ju dock inte att jag skulle bli halft beroende! Känns som om den har varit med i alla sminkningar på senaste och jag ville bara promota den lite till. Ovanligt bra pigment har den för att vara hm skuggor, perfekt att ha med sig på resan om man vill kunna variera sig lite med olika sminkningar. Mina favoriter är nog .... alla typ :P kan inte bara  välja några stycken märkte jag :P
En perfekt ljus för highlighter, en skit snygg champagne färgad, den gröna är magisk, likså den röda, perfekt brun till en snygg brun sotning och den svarta blir snyggt granitgrå
Bägge tummar upp helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela