My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Himma!

Publicerad 2013-02-08 12:26:41 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter 5 hektiska men ytterst roliga dagar med min mor! London my love, good to see you again! Under tiden vi har varit iväg har vi hunnit SHOPPA, äta ny spännande och super god mat, varit på afternoon tea at Frotnume and mason (my god vad det var fint i kanten! :O), Varit på inspelningsplatsen till Harry Potter, Träffat Lilja, varit en snabb runda på tate modern och gjort ett besök till camden market. Här arbetar vi snabbt! :P
 
Nu ska jag sätta mig med alla Harry Potter filmer och gotta ner mig och kolla igenom bilderna på kameran!
 
Hörs väl ikväll igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela