My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I'm a goddamn cowerd but then again so are you

Publicerad 2013-02-28 18:00:00 i Dagens make up,

Hola chicas :) Idag har jag funnit inspiration från låten jag har snott texten till rubriken nämligen First Aid Kit's Lion's Roar och skogs väsen. En väldigt fager och naturlig rödbrun sotning med en enkel clean hud till så som olika skogsväsen oftast har. Som alverna i sagan om ringen eller som dessa människorna i First Aid Kit's music video.
Idag har det blivit besök i Kristianstad och lite städande.... Känns som denna veckas tema har varit att städa! Har det inte varit i mitt eget hem så har det varit flyttstäd i Johannas gammla lägenhet! Ser fram emot helgen då jag hoppas jag kan få slippa städa. Antagligen för det står nämligen kalas, jobb och girls night på schemat inför helgen. wiiie trevligt :)
 
Jag har använt:
Ögon
TFSI Lemon Drop
Nelly.se earth palette
MUS Eyepencil Black
MUS Tri brow color
Fransar från Depend
 
Kinder
MUS Bronze Powder Baked
 
Läppar
Ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela