My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Kul med eftertanke

Publicerad 2013-02-27 19:14:36 i Allmänt,

Något jag tror att de flesta kvinnor kan hålla med mig om så är det kul att få en present eller något tecken på uppskattning, det männen nog inte vet är att tanken bakom är viktigare än hur mycket pengar man har hostat upp. Därför tänkte jag bjuda på lite kul saker som bär en eftertanke med sig. Inte nog med det så har jag gjort det super enkelt då jag länkat hemsidorna sakerna kommer ifrån OCH det är bara att klicka på bilderna för att komma direkt till denna vara och beställa!
 
Från Fokiwa
Infinite love- Kärlek som varar förevigt
 
Från KyssJohanna (tycker nog att detta är hemsidan Oliver skulle köpa alla min presenter ifårn! :P)
Detta nedersta halsband föreställer en liten by och vid varje halsband som säljs skänker man 50kr för projektet att bygga bostäder i kambodja till de hemlösa där.
 
Tycker dock att de små söta halsbanden från Dogeared är ljuvliga med söta små meddelanden som hade fått vilket kvinnohjärta som helst att smällta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela