My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Too Faced Lemon Drop

Publicerad 2013-02-14 10:45:00 i My makeup,

Efter att bara ha hört gott om Too Faced Shadow Insurance kände jag ju bara att jag var tvungen att prova det och varför inte passa på att köpa det när man är i London då jag var säker på att det skulle vara billigare där. Nu var ju tyvärr "orginalet" slut så jag köpte Shadow Insurance Lemon Drop, samma sak fast detta har ett litet guldshimmer i sig. Men jag säger bara tur jag köpte det i London där jag betalade £16 (~160kr) då det här i Sverige går loss på 250 spänn! Så tips är ju att inte köpa Too Faced's produkter i Sverige då det är snoooooor dyrt och hälften så billigt i t.ex London!
 
Nog om detta, hur var den då? Jag har bara provat den två gånger än så länge men jag kan säga att bägge dessa gånger satt den som berget och skuggan höll sig på sin plats hela tiden. Då var det ändå sotningar jag gjort bägge gångerna och de har ju en tendens till att lägga sig i linjerna men med Lemon Drop satt det jäklar i det på plats! Alltså en grym primer som sitter i timmar, men är den värd 250 kr? Mjo det är den nog faktiskt men vem vill lägga dubbelt så mycket pengar än vad man behöver? Har en känsla av att man kan hitta den billigare på några utländska hemsidor. För jag kan helt ärligt säga att om ni beställer från en Engelsk hemsida så ligger frakten DEFINITIVT INTE på 100 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela