My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

A monkey in silk is a monkey no less

Publicerad 2013-01-31 18:41:00 i Dagens make up,

Jag ljög verkligen inte när jag sa att det skulle bli enklare och mer vardagliga makeuper här! Kickar off med en super naturlig men ack fortfarande så vacker makeup som funkar i alla lägen! Detta är nog hur jag vanligast ser ut i vardagen när jag sminkar mig. Detta är en sminkning som är skitsnygg på sommaren när man vill ha det enkelt och jag saknar sommaren såååå mycket att jag till och med tog på mig plagg som får mig att tänka på sommaren och gömde under mina vinterkläder! :)

Nu börjar nedräkningen tills jag ska få komma tillbaka till min favorit stad! IIiiii :)
 
Jag har använt:
Ögon
Isadora Cream Mousse Eyeshadow Fudge
HM Divine eyeshadows palette Nr 1,2 & 5
MUS Eyepencil Dark Chocolate
MUS Eyepencil Vanilla
Loreal mascara Telescopic
 
Kinder
MUS Blush Lush
MUS Blush Power
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela