My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Att va söta men lika som bär vad är det att ha? Lite annorlunda är inget fel att va!

Publicerad 2013-01-15 18:02:00 i Dagens make up,

 
Precis som jag skrev i förra inlägget tog jag mig en titt i min sminkbyrå för att se vad jag har som jag faktiskt aldrig använt eller prövat (där av rubriken och trasdocke filmen även om sminkningen mer påminner om en solnedgång i ett tropiskt land! :P), därför bestämde jag mig för att använda allt i en sminkning. Ovanligt lite oanvänt för att ha så mycket smink måste jag säga så det var rätt lugnt :)
 
Asså hur gamla är trasdockorna egentligen? Kolla bara på filmen, det ser ju super gammalt ut och jag vet att jag brukade titta på det när jag var liten!
 
Jag har använt:
Ögon
HM Kajal Vit (i innre ögonvrån)
Tick Tock ED Dayman (gul)
Tick Tock ED Atomic Clock (orange/rosa)
Tick tock ED Deadly Nightshade (ljusare lila)
Claudia Cosmetic ED Sparkling Purple (mörkare lila)
Tick Tock ED I'll Sleep When I'm Dead (ska vara svart men den ville inte fastna ovanpå de andra skuggorna så här är den lite grå typ!)
Tick tock ED Clepsydra (blå/rosa)
Eyeliner som Oliver köpte till mig för skojs skull på coop för 10 spänn.... KUL! Den var mindre bra kan jag säga så snäll köp inte denna eller använd den! Sved i ögonen när jag tog på den!
Loreal Telescopic Mascara Carbon Black
 
Kinder
TCM Rouge
 
Läppar
Oriflame Giordani gold Jewel Lipstick Pink Secret
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela