My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Bilder från Nyår! Part 1

Publicerad 2013-01-05 17:18:00 i Allmänt,

Detta bjuder jag på ;)
Stryker Olivers skjorta, så gissa vem som var färdig först denna gången? Jo, JAG! Oliver va ju inte ens färdig klädd när jag var färdig! ;P
Och där ville inte lösfransarna arbeta med mig längre! Lungt!
The host for the evening!
Chriss, nu mera kallad Bitchslap hade jävlar i det lagt ner sin själ för nyår! Virkat flugan, bränt drickan och sökt polislicens för en brinnande låda. Det är fan i mig passion för nyår!
Detta var så läbbigt för jag skulle ta bild och Oliver skulle se sur ut och så gör han denna bilden i två millisekunder för att jävlas och blir sur sen igen men jag LYCKADES ta bilden ändå... Det var sjukt kul när man var där :P
You FAGALA, You go fuck in tha baaasemeeeeent!
Andy får fan vara på siden eftersom han var så sne med att vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela