My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Cherry Boom Boom

Publicerad 2013-01-23 16:15:10 i Veckans Wanties,

Ååååå ge mig! Jag älskar körsbär på alla sätt och vis! Jag är nog till och med en av de få som faktiskt gillar körsbärs cola och alla gummi-körsbärs-godis! Att denna har gett mig ett litet ha begär är därför inte särskilt underligt! Finns att köpa på Kick bland annat!
 
Toppnoter: Doften öppnar upp med lockande toppnoter från sommarens solmogna svarta körsbär och saftiga hallon kombinerat med ett lätt inslag av underliggande mandarin, som ger en fräscht citrusdoftande energikick.

Hjärtnoter: Bland hjärtnoterna hittar vi gardeniablomblad som förhöjs av aptitretande kokosorkidé och varm vanilj. De smälter samman med den frestande marshmallow-noten, som är uppbyggd runt en doftmolekyl, ett lekfullt ackord som ger doften dess unika karaktär.

Basnoter: Doften mynnar ut i rogivande sandelträ, ekträ och mysk som blandas med ett ackord av krämig vit mocka som förstärker doftens lockande karaktär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela