My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Dagens sminkning: Johanna

Publicerad 2013-01-14 11:05:00 i Portfolio,

I Lördes fyllde Johanna år och det firade hon med att hon bjöd på middag sen åkte hon och hennes två tjejkompisar till Damstorp för att skaka rumpa, själv gick jag vidare för att möta upp min lilla Oliv som var hos Jens på middag och som skulle vidare och bowla sen. Kunde inte vara ute allt för länge eftersom jag skulle jobba tidigt igår så efter vi hade bowlat och snackat av oss lite blev det taxi hem.
Av mig fick Johanna sitt favorit jordgubbsvin och en snygg makeup till kvällen. Hon ville vara mystiskt sexig med en snygg sotning så då gjorde vi det :)
 
Jag ville egentligen ha det svartare men det kvittade hur mycket jag tog på så blev det liksom bara grått... Jag har försökt att hitta den där kolsvarta ögonskuggan men ingen blir riktigt sådär kolsvart utan snarare gråsvart. Detta är pollution från MUS och den jag har från TBS är nära men kommer inte hela vägen i mål!
 
Någon som har något tips på en skugga som blir riktigt kolsvart?
 
På ögonen har jag först lagt på velvet från mus och tonat ut för att få en riktigt snygg fadead övergång sen pollution ovanpå det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela