My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I wonder will this hatred ever end and I wonder and worry my friend

Publicerad 2013-01-30 11:47:00 i Dagens make up,

SISTA sminkningen på ett extremt lång tema känns det som! Har ju inte varit så aktiv här på senaste så därför blev detta ett extremt lång tema!
Denna gången blev jag inspirerad av den extremt begåvade Rodriguez's Cold Fact cover, fina färger och ett grymt album och nu, från och med idag kommer det komma mer "normala" eller vardagliga sminkningar här!
 
Jag har använt:
Ögon
MUS Eyeprimer Clear
Isadora Cream Mousse Eyeshadow Galaxy
Nellys Earth Palett (Orange, Mörkblå)
FACE Stockholm ED Shangri-la
HM Lila skugga
TTC ED Deadly Nightshade
TBS Smokey eyepalette (Svart, vit)
MUS Eyepencil Wave
Eyeliner billigt och kasst från Coop
HM Ögonfransar
 
Kinder
Claudia Cosmetics Fairy Pink
MUS Blush Power
 
Läppar
Maybeline Coloursensation 130 Juicy Peach
 
Här bjusar jag på några av mina favoriter från denna skivan! (och jag hoppas det är bra versioner för jag kan inte höra dom på min data just nu :P)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela