My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I'll crying out your name

Publicerad 2013-01-06 18:22:00 i Dagens make up,

Här har ni en look jag hade i Helgen. Man använder sina under lock alldeles för lite i makeuper igentligen! Snyggt tycker jag det är i alla fall och man får en helt annan form på ögat, det öppnas upp mer på något vis!
 
I helgen fick jag äran att sminka snygga Frida och Sara då Frida hade en hemlig dag planerad för Sara. Jag var en av överraskningarna, gjorde damerna fina sen körde jag en privat show för dom.... Haha eller inte ;P! Bilder på dom kommer imorgon ;)
 
Nu ska jag återgå till att hålla söndag till kl kvart i nio ikväll då jag ska köra iväg och jobba natt!
Kram på er

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2013-01-08 11:14:56

Sv: Provade att maila dig igen! Hör av dig om det inte kommit fram.
kram

Svar: Nä ingenting :/ Ni har inga gruppkurser nästa vecka som ni behöver hjälp med eller något sådant? Kram kram
My Make Up Confessions

Postat av: bella

Publicerad 2013-01-08 16:52:26

Sv: Skitmysko!! I vilket fall som helst så får du välja om du vill ha en ny (jag måste då be att få tillbaka den din så jag kan returnera den) eller om du vill ha pengarna tillbaka.
kram

Svar: Eller hur! Jag vill nog faktiskt ha pengarna tillbaka! Men ska jag komma in med den till dig ändå då? eller skulle dom hämta den? Kram
My Make Up Confessions

Postat av: bella

Publicerad 2013-01-08 20:22:40

Jag måste returnera väskan så kom förbi med den när det passar! Gärna när jag jobbar om vi kan synka våra kalendrar?

Svar: Ja precis, när jobbar du de närmsta dagarna?
My Make Up Confessions

Postat av: bella

Publicerad 2013-01-09 12:24:56

Denna veckan jobbar jag tom lördag sen har jag en veckas semester! Åter 22/1
kram

Svar: Ok det kan vi lösa :) tack för all hjälp!
My Make Up Confessions

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela