My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Söndags Mys!

Publicerad 2013-01-13 17:51:05 i Allmänt,

Idag har jag jobbat sen tidig morgon och nu är jag trött som ett ålderdoms hem som Oliver brukar säga! Därför tänker jag nu gosa ner mig i sängen med tidningar, en bra bok med härlig musik i bakgrunden typ Rodriguez med sugar man (sååå sköön! Har ni hört historien om denna artisten?) senare blir det lite Victorias Secret Fashion show.
Mmmm det låter som en bra eftermiddag!
 
Så länge bjuder jag på denna fina kreation. Detta kommer från Luxury Details, ett halsband i Rosé Guld med ett hänge med symbolen för "Infinity" som står för evig kärlek. En fin gåva med ett vackert budskap till den du älskar och håller kär. Perfekt alla hjärtans dag gåva kanske? eller en väldigt god vän? 229kr kostar det OCH det är Nickelfritt så alla kan använda det! Det finns HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela