My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

We are never ever getting back together

Publicerad 2013-01-18 01:02:00 i Dagens make up,

 
 
I had never ever thought that this makeup would so good as it did yeeeeeaaah heee. Det är så min låt hade låtit :P haha nog för att jag var rätt så säker på att detta var en given kombo men ändå ;) Ni får ursäkta att jag publicerar detta mitt i natten men den skulle kommit upp ikväll men det ville helt enkelt inte.. Men ni måste erkänna att att kombinationen med läppennan Russian och China Red från MUS är dödlig! Super snyggt helt enkelt.
 
Jag har använt
Ögon
FACE Stockholm ED Clarity
MUS MS Velvet
MUS MS Cupcake
MUS Eyepencil Black
MUS Cake eyeliner Black
Loreal Telescopic Mascara Carbon Black
 
Kinder
MUS WP Sahara
MUS MS Dramatic
MUS Studiofundation Tan
MUS Blush Power
 
Läppar
MUS Lippencil Russian
MUS Lipstick China Red
MUS Eyepencil Vanilla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela