My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

We're like Diamonds in the sky

Publicerad 2013-01-19 13:57:00 i Dagens make up,


Denna helgen rockar vi med crystal lips! Detta är faktiskt lätt en sminkning som hade passat super bra på vårkollektionernas catwalk, looken är egentligen mer pastellig i färgerna och jag fattar inte riktigt hur färgerna har kunnat bli så knalliga nu helt plötslig? Men gud vad dem glittrar! Kolla bara filmen här under! Hade varit sååå snyggt på en runway och på en modell, kan se det framför mig :) Mmm Lightningball!
 
Jag har använt:
Ögon
MUS MS Velvet
MUS Eyepencil Black
HM Kajal Vit
Loreal Telescopic Mascara
 
Kinder
MUS WP Sahara
Claudia Cosmetics Fairy Pink
MUS Studiofundation Tan
MUS Bronze powder Baked
 
Läppar
Hawaiian Tropic Lipgloss Island Berrys spf25
MUS Strazz Multi
MUS Strazz Universal
Stenar köpta på Ullared (blommorna)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela