My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Yes Please!

Publicerad 2013-01-05 11:00:00 i Veckans Wanties,

Längesedan jag gjorde veckans wanties och detta är inte riktigt veckans wanties men vi kan ju kalla det en mini veckans wanties ;). Det jag vill ha denna gången är detta settet från Limecrimemakeup.com (<-Direkt länk!) med glitter. Fick mersmak av det efter nyår då det verkligen gör en makeup så betydligt mycket roligare. Finns nog inget bättre än massa färg och massa glitter :P Många RIKTIGT snygga glitter i detta settet, där är nog även något jag klarar mig utan men det blir billigare att beställa settet om jag nu ska göra det. Oftast brukar man bli glatt överraskad när man ser produkterna man trodde man inte ville ha men får dom ändå!
 
De jag gillar bäst är nog Ophiuchus, Capricorn, Aquarius, Taurus, Gemini, Cancer, Leo, Scorpio och Saggitarius... Så det är ju typ alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela