My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Desert Flower

Publicerad 2013-07-03 12:23:00 i Dagens make up,

 
 
Weeeey idag är det hörbymarknad och det betyder en enda sak för mig, MAT! Det ska ätas Langos, å donuts, brända mandlar och bigaråer! Så det ska hinnas med en hel del mat på en dag eftersom jag jobbar imorgon :P
Här i hörby betyder marknaden stor folkfest på första kvällen då större delen av hörbys befolkning avslutar dagen på stora hotellet ("stora"! haha lite till att ta i där va? :P)
Medans jag äter allt vad jag kan bjuder jag på bilder hur jag såg ut när vi va på strandhotellet i mellbystrand ;)
Ciao bellas, å för er läsare som ska till marknaden så ses vi, hör av er om ni vill ha sällskap.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela