My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Got a crush, sky crush!

Publicerad 2013-07-02 11:45:00 i My makeup,

HUR SNYGGT?! Helt seriöst hur sjukt fint är inte detta lacket? Isadoras svar på liquid sand! Efter jag hade provat Honey Rider var jag lite kär i denna formen av lack och var bara tvungen att prova ett sugar crush lack från Isadora. Detta lacket heter sky crush och är som det hörs på namnet ljuvligt himmels blått (nej jag håller inte på MFF, jag gillar inte fotboll!). 
Det jag tror jag gillar med detta är att det inte bara är matt utan även har en del lite större glitterkorn i sig som blingar till riktigt snyggt ibland. Super snyggt, 5/5 solar ;)
Finns på typ kicks och andra parfymerier
 
Vad tycker ni om dessa sträva och matta lack? Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela