My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I Love Lemons & Limes

Publicerad 2013-07-01 11:06:00 i My makeup,

oooh yes i'm in love! Denna underbara bodylotion fick jag i julklapp av kära veve och sen dess har den blivit använd flitigt! Det är faktiskt min nr 1 och efter denna kommer den andra jag fick från samma märke fast med doften Mango & Papaya. Detta märke heter I love... eller Ilovecosmetics och finns i många olika produkter så som shower creme, body lotion, läppbalsam, scrubb osv. och finns i en mängd olika dofter. Denna är ju snart slut och jag tänker definitiv fylla på förrådet inom den snaraste framtiden då de endast går lös för ca 70:- spänn per produkt!
Billigt och bra då det är en bra bodylotion som återfuktar bra och torkar snabbt!
Du kan hitta din personliga favorit på sidor så som eleven.se och kicks.se, finns även att köpa på de flesta parfymerier och här i hörby vet jag att Pernilla har det på sin frisörsalong Mooi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela