My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

If I loose myself tonight, it will be by your side!

Publicerad 2013-07-09 19:12:06 i Dagens make up,

Wham kvinnan är på plats igen och ej här för att lova att det kommer komma regelbunda inlägg nu, känns bättre att säga så för det vet jag att jag kan hålla ;P Detta är en makeup jag hade förra helgen när jag sminkade en brud för ett bröllop.
 
Älskar trenden med Ombre lips och dessa färgerna sticker verkligen ut och syns på mils avstånd! :D
Enkel och snabb sommar makeup för det behövs inte mycket mer än läppstiftet om man inte vill ha "för mycket". Ni kanske undrar vart jag tog vägen och jag kan säga att jag har bott på mitt jobb och den dagen jag var ledig spenderade jag med pappa som var nere om. Ja jag kan ju lika gärna jobba när Oliver också gör det så vi har pengar till semestern sen ;)
 
Jag har använt:
Ansikte
The Balm Balmshelter tinted moisturizer
MUS Dualfoundation Stockholm
MUS Bronze powder Baked
 
Ögon
Loreal lash wings Mascara
 
Läppar
MUS Lippencil Fluffy
Limecrime Lipstick Countessa flourecent
FACEstockholm ED Shangri-La
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela