My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Mameliciuos ;)

Publicerad 2013-07-02 17:51:00 i Dagens make up,

 
 
Här har vi en look som jag gjorde på min snygga danska a.k.a Mameliciuos! :) Vi ville vara lite extra snygga när vi skulle på strandhotellet i mellbystarnd.... vi var nog de enda typ :P Haha Nä men mame ville ha en snygg naturlig look så det gjorde jag på henne med beiga och rödbruna toner och en liten twist. Jag använde nämligen ögonskuggan Age of the dragon från Tick tocks cosmetics som är en rödbrun skugga i basen med ett grönt skimmer som syns i vissa ljus och är halft omöjligt att fånga på bild (För bättre bilder på denna skuggan kolla DETTA inlägget)!
Mame va nöjd, jag var nöjd, alla var nöjda ;P
Bilderna är kanske inte de bästa då de är tagna på strandhotellets toalett och efter ett par glas vin ;) Men jag bjuder tyvärr bara er på den cencurerade versionen för idag, de andra är barnförbjudna!! ;)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela