My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

MOTD - Delicious Ambigiuty

Publicerad 2013-07-24 17:08:40 i Dagens make up,

Tja!
Som jag lovade så kommer nu här den färdiga looken! Tyckte att det hade varit alldeles för mycket "vanlig" beauty makeup så nu ville jag göra något lite galnare, vilket slutade med en sport inspirerad 60-tals makeup....
 

I LOVE IT!

Kanske inte det mest sammanhängande paret men har jag något i huvudet så måste det antingen göras eller skrivas ner med en gång så att det blir gjort. Kombinationen med de raka, maskulina brynen och de klassiska 60-tals ögonen och den knall gröna färgen gör det ju helt klart. Jag fick även en massa ideer på andra makeuper också :)
 
Jag har använt:
Ögon
MUS Eyeprimer Clear
Viva la diva Starlight collection (grön skugga)
MUS Cake eyeliner White
MUS Cake eyeliner Black
Depen lösfransar kommer tyvärr inte ihåg nr på dem :/
Loreal false lash wings mascara
 
Kinder
MUS WP Sahara
MUS BP Baked
MUS Blush Must Have
 
Läppar
MUS Lipstick Pretty Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela