My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Huslig jojo men så är det ju! ;)

Publicerad 2013-06-29 18:14:00 i Allmänt,

Jo jo inte nog med att att jag har varit duktig och gjort sill, vi har även varit så duktiga och fixat undan en mssa i hemmet att folk blir förvånade över hur öppet det blev helt plötsligt! OCH NÄ det är inte lätt att tränga ihop två personers alla prytlar och pistaler i ett hem! :)
 
Men tillbaka till sillen! Jag gjorde 4 sorters sill och det hade väl varit lugnt men på de recepten jag gjorde stog det att de va för 4 per och vi var beräknade till 11 så det var väl inte så knasigt att göra en "sats" av varje..... Jomen man lär sig av sina mistag :P Årets sillar blev iaf curry sill, senaps och whiskey sill, sweetchili sill och ollis röra (egen designat recept ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela