My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Like the darkest night

Publicerad 2013-06-05 11:10:00 i Dagens make up,

Tjabba! Ska jag vara ärlig är detta inlägget skrivet igårkväll och jag är TRÖTT som ett ålderdomshem så jag fattar inte ens att jag pallar att skriva detta :P
Men i alla fall är detta en sminkning jag faktiskt gjorde en kväll bara för att det var längesedan jag gjorde en riktig smokey eye. Insåg igår när jag tittade på gamla inlägg hur jag verkligen ansträngde mig på att prova massa olika saker innan och kunde sitta kvällar framför spegeln för att sminka men tyvärr har jag tappat den rutinen helt och hållet. Tråkigt då det är sjukt bra träning och sminkning är definitiv en sån sak man måste underhålla för att det ska kunna bli bättre! Så det får skärpning på den fronten och sminka så ofta som jag kan och orkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela