My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Nämen tjaa, blogg? men va, har jag en sån?

Publicerad 2013-06-07 19:36:18 i Allmänt,

Men tjaaaaa, vad trevligt att ni hittat in här! :) Jag har också nyss kommit på att visst katten jag har en blogg och en massa bilder som är redo för att läggas upp, meeeeen det är ju så göttigt väder och jag har annat jag är sugen på att göra när jag inte jobbar. Typ träna, umgås, sola, äta mumsig mat och så lite sånt här som på bilden. Lite pyssel och knåp är alltid kul ;) Denna gången blev det ett inspirerande kollage för kommande drömhem (nej jag och Oliver ska inte flytta ut ur vår etta.... än iaf ;P).
 
Men nu när jag ändå sitter här på bloggen kanske jag kan passa på att slänga upp något inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela