My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Nobody said it was easy

Publicerad 2013-06-28 11:08:00 i Dagens make up,

Heeeeej :) Här är jag igen med en ny look :) Eller ja ny och ny, denna sminkningen hade jag när jag var på Daniels student så det är ett tag sen men nu kommer den upp här. Hur har ni haft det? Jag har haft det mycket bra faktiskt, behövt all tid jag kunnat få för att vila. Mycket jobb och alldeles för lite sömn tar hårt på en!
 
Ja ooj oj oj livet är ju så underbart men så fullt bakslag som hoppar upp lite då och då för att ge en magknip. T.ex vi hade underbara dagar uppe i stugan i mellbystrand, och nu vill inte datorn samarbeta med min kamera så jag kan få upp bilderna till härlften av de typ 15 inlägg jag hade förberet till er :/ Eller att jag älskar att jag äntligen fått börja komma igång med mitt privata sminkande men det är jobbigt att höra när folk som är "nyare" makeup artister får jobb i butiker där jag har varit 1000 gånger och sökt men de inte behövt folk just då. Hur folk plötsligt slutar höra av sig om hjälp. Det är sånna saker som gör att man börjar tvivla på sig själv och tappar lusten att sminka, men nu är det dax att resa på sig ännu en gång och kämpa på ännu hårdare! Så är det när man väljer ett yrke som har lite marknad men fan jag ska inte ge upp och en vacker dag ska jag stå bakom kulisserna på de stora visningarna redo för att slänga på lite glitter på victorias secret modelernas kroppar, justera läppstiftet hos chanel eller rätta till lösfransar hos Dior!
 
If you going to have a dream why not make it big? Then if you get half way you already reached the stars!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-06-28 14:23:20

Det är rätt, ge dig inte. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela