My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Queen of f***ing everything!

Publicerad 2013-06-29 12:12:52 i Dagens make up,

Haha jises vad jag ser bitter och bitchig ut på dessa bilder, den tiden i månaden eller? ;) Inte nog med det, jag tycker igentligen att looken skriker 90-tal men det är ju det som kommer tillbaka nu och en stor trend i sommar är att vi flyttar den färgglada mascaran från håret till ögonfransarna! Inte det lättaste att bära upp om jag ska vara helt ärlig.... men coolt som attans är det :)
Snål som man är så gick jag såklart inte och köpte en blå mascara så jag kunde få blå fransar utan utnyttjade my week moment förra året då jag införskaffade mig hårmascara (but why liksom? jag har ändå för mörkt hår för att det ska synas!) men jag fick arbeta in det ordentligt. Först fick jag ta fransgel som bas sen fick jag pudra med blå ögonskugga dels för at ljusa ner mina fransar och dels för att få mer intensiv färg, sen fick jag bygga på det viset för detta resultatet.
BTW har ni sett att mina ögon typ ser gröna ut på närbilderna? :O märkligt att de kan se så olika ut på foto med samma inställningar!
 
En fråga, jag brukar ju skriva ut vad jag har använt för produkter och sådant. Gillar ni detta? Eller ska jag strunta i det så ni får fråga istället om det är något ni skulle vilja veta var någonting kommer ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela