My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

So wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older

Publicerad 2013-06-30 12:14:00 i Dagens make up,

Tjabbis! :) Haft en fin helg allihopa? Jag har väl inte gjort så jätte mycket, jo jag sminkade en brud i lördes och hon blev så vacker med håret å sminket så jag kan tänka mig att med klänningen blev hon säkert jätte vacker.
Looken som jag visar idag hade jag på min mosters och hennes mans 120 års fest. Jag vet inte men jag har fått en sådan känsla av att det är matt graffiti grå som kommer gälla på ögonen i höst, så då blev jag sjukt sugen på att göra en grå sotning men denna var väldigt glittrig för att matcha min snygga outfit med min über snygga paljett klol ^^, (typ jätte lång mening detta!)
Väldigt längesedan jag hade en sådanhär liknande sminkning men jag blev nöjd.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela