My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Spexig eyeliner

Publicerad 2013-06-08 17:08:00 i Dagens make up,


Idag kör vi på en naturlig look med en lite spexigare eyeliner som är formad som en liten triangel ute vid vingen. Vad händer i helgen? själv hade jag min helg onsdag, torsdag så för mig är det jobb jobb jobb och åter jobb på schemat! Men det är gött att faktiskt ha lite att göra igen :)
 
Jag har använt:
Ögon
TFSI Lemon Drop
Nelly.se earthpalette
MUS Cake eyeliner Black
Depend kajalpenna Brun
Loreal False lasch wing Mascara
 
Kinder
MUS WP Sahara
MUS Bronze powder Baked
 
Läppar
Lite lite foundation på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela