My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Bohemstudent

Publicerad 2013-05-22 17:48:00 i Allmänt, Veckans Wanties,

Oooo kände när jag skrev om studenten att jag ville göra mer så här har ni hur jag själv antagligen hade matchat dagens look (i inlägget innan) på min studentdag. BEKVÄMT är den röda tråden.
Platta skor- Du kommer gå i dom hela dagen och tro mig efter att ha gått en hel dag på stan skrikande och sjungande, middag, trängas med de andra ut, åka flak och vild studentfest (kanske till och med utgång om man orkar) kommer dina fötter DÖ av klackar och de kommer vara så skitiga så det knappt är klokt!!
Bekväm klänning- själv hade jag åtsittande tubtopps klänning... men lär av sina mistag och det sista jag vill bry mig om är att hålla koll på är att den vita klänningen håller sig uppe eller att den har blivit skitig av sprutande champagne (YES det kommer alltid att vara någon som spiller champpagne på dig! du kommer inte undan!). Och sist men inte minst,
En lagom stor väska- Det är en del som ska få plats men man vill inte ha för stor så man måste släpa på en miljon grejer!
 
Yepp så skulle jag nog göra om jag tog studenten igen och vetat de jag vet efter den första studenten men vem vet. Jag tror mig veta att det kommer komma upp mer förslag på student sminkningar med matchande outfittar också kanske?

Glömde skriva att klänning, halsband och fjädrar finns på Hm.com. Väskan är från kyssjohanna.se och skorna är wrangler och hittade på nelly.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela