My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Every day's a battle to get up, every day I put on a smile and every day it wears off

Publicerad 2013-11-03 10:20:00 i Dagens make up,

Men tjaaaaaa! :)
Hur har er Halloweenhelg varit? Min bestod av arbete på Make Up Store som alltid är trevligt ;)
Nu ska jag mysa vidare med sambon men här har ni en snygg sminkning man kan ha till söndags brunchen ;)
Blev några smileys där :P)
 
Jag har använt:
Ögon
TFSI Lemon Drop
MUS MS Dramatic ( out of stock :( men Backstage eller diva funkar också bra)
MUS MS Cupcake
MUS MS Muffin
MUS Cake Eyeliner Black
MUS Eyepencil Silver Soil
MUS Falselashes Baby
 
Kinder
MUS Blush Must Have
MUS Blush Nut
 
Läppar
Mus Lipstick Bare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela