My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

If we don't see eye to eye we're through and I can't be another me, I tried and failed so miserably!

Publicerad 2013-10-22 15:34:00 i Dagens make up,


Helgens 20-minuters makeup som jag hade när vi skulle till Jens och Sofie för att hänga och snacka lite skit ;)
Snabbt som attan gick det faktiskt, bara du har en bra penna du kan sudda ut..... fast den jag hade var alldeles för hård så skulle inte rekommendera att ha den till ögonen. Det var ju i och för sig en läppenna så jag får skylla mig själv, den var lite för hård för att ha runt ögonen var det jag ville få sagt i alla fall! ;P
 
Jag har använt:
Ögon
MAC Lipliner Currant
MUS MS Diva
MUS Tri brow color
L'oréal colorappeal 154 Rosy quartz
 
Kinder
MUS Blush Nut
MUS Blush Must have
 
Läppar
Maybelline colorsensational 130 peach juice
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela