My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

I'm waking up, I feel it in my bones enough to make my systems blow

Publicerad 2013-10-21 18:23:48 i Dagens make up,

Kollat under täcket på senaste? Kanske hittar en sådanhär snygging där! Haha. Ville göra lite kul för halloween men de produkter jag har är inte det bästa så man gör vad man kan. Min första tanke var strypt och dränkt, men såg inte tillräckligt dränkt ut! Sen kom jag och tänka på den scenen ur the Grudge som är så satans rälig när hon tittar fram under täcket och Voila, årets första Halloween makeup!
 
Hoppas jag inte skrämt er för mycket ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela