My Make Up Confessions

My MakeUp~My World!

Why did you stop dreaming when you woke up?

Publicerad 2013-10-31 16:05:00 i Dagens make up,

 
Oh didn't I tell you I went red? Jodå denna kvinna var hos sin kära frisör Frida som finns På min gata i hörby.
Haha så kul, det jag sa var att jag ville bli mer ljusbrun i håret så jag slapp färga det så ofta och jag skulle absolut inte ha röda toner! Ja, sa Frida då börjar vi med en avfärgning på det och när vi tog av avfärgningen tyckte både jag och Frida att färgen då var så snygg så vi lät det vara så bortsett från att vi la en toning i bottnen för att det inte skulle vara så ljust där.
Haha som det kan bli, men jag ÄLSKAR det! trivs enormt med det och med en sminkning som denna till kunde det inte bli mycket snyggare!
 
Jag har använt:
Ögon
TFSI Lemon Drop
MUS MS Muffin (på locket)
MUS MS Velvet (i globen)
MUS MS Cupcake (som eyeliner ovanpå pennan under)
MUS Eyepencil Dark Chocolate
MUS Eyepencil Vanilla (i vatten linjen, I LOVE!)
L'oréal False lash wings Mascara
 
Kinder
MUS Blush Nut
MUS Blush Must Have
 
Läppar
MUS Lippencil Russian
MUS Lipstick China Red
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My Make Up Confessions

Hej hej Hallå! Jag är en 23 år gammal Johanna med en blogg. Jag är en utbildad makeupartist som jobbar på Make Up Store i malmö. Själv bor jag i hörby och driver denna bloggen för er att kunna se mina verk och min utveckling. Det är även ett perfekt redskap för mig att få skriva av mig av alla mina tankar och ideér i mitt märkliga lilla huvud ;) Enjoy! Vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mail [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela